Apogeo
Reklama

Karta ze zlata je něco jako luxusní hodinky či auto

26.06.2018, Autor: Pavel Veselý

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Karta ze zlata je něco jako luxusní hodinky či auto

Dokončení rozhovoru s Kamilem Ratajem, bankéřem, místopředsedou představenstva Banky CREDITAS a ředitelem Úseku provozu a ICT.
Ve svém profesním životě měl štěstí na unikátní projekty. Nejprve byl u zrodu první internetové banky v Čechách, následně byl součástí fúze dvou bank a nyní má za sebou úspěšnou přeměnu největší družstevní záložny na Banku CREDITAS. Ta jako jediná v Evropě vydala v limitované sérii platební kartu z opravdového zlata.
Ještě ke kartě ze zlata. Bude tato karta dostupná jen pro stávající klienty Banky Creditas? Bude opravdu jen v omezeném množství?
Primárně ji nabízíme vybraným klientům, s nimiž dlouhodobě spolupracujeme. Jsme ale otevřeni i novým zájemcům o naše služby. Vydali jsme limitovanou edici sto kusů – 50 kusů v zářivě zlaté barvě a 50 kusů se speciálním černým povrchem.
Jaké parametry tato zlatá karta má? Myslíte si, že to je založení nového trendu v bankovnictví?
Karta má podobné vlastnosti jako běžně používané platební karty, je ale například sedmkrát těžší. Její použití však nevidíme v supermarketech a v bankomatech, ale spíše při speciálních příležitostech, kdy klient vedle luxusního vozu a hodinek bude moci předvést ještě něco neobvyklého, čímž karta bezpochyby je.
Karta je postavena na nejvyšší produktové řadě společnosti Mastercard – world elite. Ke kartě se tak váže prémiová služba Mastercard Concierge, airport loungekey – přístup do stovek letištních salonků po celém světě, exkluzivní cestovní pojištění a skutečně vysoké transakční limity.
Nový trend v bankovnictví v tom určitě nevidím. Trendem jsou digitální technologie, mobilní peněženky a různé formy bezkontaktních platebních nástrojů. Ty ale používáme úplně všichni a rozhodně nebudou oslňovat. Limitovanou edici karet, kterou jsme připravili vnímáme jako luxusní a sběratelský kousek, který není určený pro všechny, ale svou klientelu určitě má. Představte si úspěšného podnikatele, který platí v luxusní restauraci, použije raději plastový náramek nebo kartu ze zlata, která zacinká o podnos s účtenkou? (smích)
Bude se Banka Creditas věnovat také investicím do umění a designu? Chystáte ještě další speciální produkty pro své klienty?
Investice do umění a designu neplánujeme. Pro klienty se budeme i nadále snažit připravovat zajímavé služby a rozšiřovat jejich nabídku. Něco podobného kartě ze zlata ale aktuálně v přípravě není.
Jaké vlastnosti by měl mít podle vašeho názoru dobrý bankéř?
Dobrý bankéř musí správně vnímat potřeby klientů a hledat způsob, jak klienty činit spokojené. Jako ve všech oborech je velmi důležitá důvěra klientů, která je současně velmi křehká. V Bance CREDITAS se snažíme s klienty komunikovat otevřeně, nabízet jednoduché a srozumitelné služby i podmínky. Každý někde potřebuje vést účty a spravovat své finance, mělo by to ale být jednoduché a bez starostí.
Co vás nejvíce potěší a jak si nejlépe odpočine bankéř?
Svou práci mám rád, dobře si ale odpočinu při čemkoliv, co s bankou vůbec nesouvisí. Patří sem čas strávený s rodinou, setkání s přáteli, příroda a sport.
Děkuji za rozhovor.
https://www.ekonomickymagazin.cz/2018/06/mobilni-bankovni-aplikace-umozni-pristup-k-vice-uctum-najednou/


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama