e-news.cz - kurzy
Reklama

Dvě třetiny Čechů se bez internetu neobejdou ani na dovolené

22.07.2018, Autor: Z tiskových zpráv

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Dvě třetiny Čechů se bez internetu neobejdou ani na dovolené

Přestože letní měsíce většina lidí využívá k tomu, aby si odpočinuli, vymanili se ze stereotypu, který zažívají v práci a

doma, a zkrátka na chvíli „vypnuli“, jsou věci, bez kterých se neobejdou ani na dovolené. Více než šedesát procent lidí si například nedovede představit své volno bez možnosti připojit se k internetu a být online.
Potřeba být neustále informován o aktuálním dění je často silnější než touha po klidu a relaxaci. Jak ukázaly výsledky průzkumu NMS Market Research pro Raiffeisen stavební spořitelnu, je pro 62 procent lidí důležité, aby v místě, které si vybrali pro svou dovolenou, byla bezplatná Wi-Fi, v případě zahraničního zájezdu tento požadavek uvedlo dokonce 71 procent respondentů. „Pro lidi je důležité zůstat v kontaktu s ostatními, a to i během dovolené. Nejde ale o pouhé získávání informací, souvisí s tím i opačná potřeba dát o sobě vědět a sdílet své zážitky prostřednictvím sociálních sítí či dalších platforem,“ říká Lenka Molnárová z Raiffeisen stavební spořitelny.
Jako nezbytná se pro velkou část lidí ukázala také klimatizace, tu vyžaduje 53 procent lidí, při zahraničním pobytu ji jako důležitou označilo celých 72 procent dotázaných. Nejvýznamnějším kritériem při výběru destinace a konkrétní lokality je však jídlo. „Pro 85 procent respondentů je důležitá možnost nakoupit si potraviny, 81 procent hledí i na dostupnost restauračních zařízení. Necelé dvě třetiny lidí, přesněji 64 procent, pak chtějí mít na dovolené takové zázemí, aby si mohli sami uvařit. I z tohoto důvodu získává na popularitě ubytování v soukromí typu Airbnb,“ dodává Molnárová.
Přestože pro někoho jsou neodmyslitelnou součástí prázdninových radovánek také večírky a návštěvy barů, při výběru destinace nejsou podstatné. Pouhých 20 procent respondentů uvedlo, že se kromě jiného rozhodují také podle toho, jaké nabízí daná destinace noční vyžití. Ještě méně důležitou roli hraje nakupování oblečení. Možnost obohatit svůj šatník během dovolené o nové kousky považuje za významné jen 17 procent lidí.
Zdroj dat: NMS Market Research, vzorek 1 000 respondentů.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Nálada spotřebitelů se prudce zlepšuje

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Podle dubnového konjunkturálního průzkumu z dílny Českého statistického úřadu vzrostl souhrnný indikátor tuzemské ekonomické důvěry z březnových 94,2 na aktuálních 97,0 bodu.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

E-šmejdi způsobili za první čtvrtletí škody za 357 milionů korun

24.04.2024, Autor: Z blogosféry

Za první tři měsíce letošního roku se počet kybernetických útoků na klienty bank zvýšil o 21 procent. Celkově bylo napadeno 20 723 klientů. I přes vyšší počet útoků se snížila celková škoda, a to na 357 milionů korun. Klesla i průměrná škoda na jednoho klienta, která je mírně přes 17 tisíc korun. 

Příspěvky na DIP zatím firmy nabízí spíše výjimečně. Zaměstnanci se k novému produktu staví rovněž opatrně

23.04.2024, Autor: Z blogosféry

Dlouhodobý investiční produkt mohou Češi využívat už od začátku letošního roku. Většina z nich ale nadále setrvává u penzijního spoření. Důvodem je především neznalost, ale také váhavost zaměstnavatelů. Ti vyčkávají a zatím pouze malá část z nich svým zaměstnancům na DIP přispívá. Hlavním argumentem je malá informovanost a případná administrativní zátěž.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

ČNB: Věnujte pozornost penězům, abyste poznali padělky 

18.04.2024, Autor: Z blogosféry

3 539 českých bankovek a mincí v celkové hodnotě 5,648 milionů Kč označila loni za padělek Česká národní banka (ČNB). Nejvíc jich, stejně jako v minulosti, bylo v Praze, a to 1 019. Následovaly Klatovy s 298 padělky a Karlovy Vary s 273 falešnými penězi. Víc než mince se padělaly bankovky, zvýšil se i počet nepravých dvacetikorun. Meziročně ČNB zadržela o 2 419 padělků víc.

Výrobní ceny v průmyslu zůstávají na uzdě

17.04.2024, Autor: Z blogosféry

Ceny tuzemských průmyslových výrobců v průběhu března oproti předchozímu měsíci klesly o 0,1 %, což odpovídá meziroční stagnaci. Výsledek tak pro trh představuje poměrně výrazné překvapení směrem dolů, když vyhlížel meziroční růst o 0,3 %. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
Reklama

Komentář Radomíra Jáče k údajům o inflaci v ČR za březen

10.04.2024, Autor: Z blogosféry

Meziroční inflace zůstala v březnu beze změny přesně na úrovni dvouprocentního inflačního cíle: v souladu s očekáváním finančního trhu. Na úrovni 2,0 % je meziroční inflace pod předpokladem ČNB, neboť centrální banka ve své prognóze zveřejněné počátkem února čekala březnovou inflaci na úrovni 2,9 %.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama