e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (1.díl)

07.03.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna:  Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (1.díl)

Když mluvíme o online nakupování a řekneme, že roste, je to jak tlačení se do dveří, jenž jsou otevřené.

Je jasné, že v digitální době již zákazníci nenakupují přes den v obchodech.
Chtějí navštívit vybraný obchod kdykoliv a asi jakýmkoliv způsobem. Každopádně, jak se stát součástí digitálního světa? Jak dostat svůj byznys na web? Jak si vytvořit virtuální obchod? Zde je 9 kroků, které vám pomohou to dosáhnout.
Zvolte si software k tvorbě online obchodu
Tvorba chytlavého a bezpečného online obchodu může mít několika způsobů. Existuje několik poskytovatelů, jenž jsou známy hezký a přátelským rozhraním. Jde například o WordPress, Shopify, Jimdo nebo Wix. Jejich spravování je taky snadné. Zde naleznete porovnání těch nejoblíbenějších platforem. Pro potencionální zákazníky je důležité, aby byl systém spolehlivý a bezpečný. Správa produktů, katalogy, objednávky a fakturace musí být snadná. Podobně musí splňovat požadavky vícero druhů plateb a musí být schopný spravovat verze v několika jazycích a měnách. Je to důležité, jelikož majitel musí počítat s možností mezinárodních objednávek.

  1. Zvolte jméno své domény

Doména je vaše webová adresa. Proto se ujistěte, že je v souladu s vašimi cíli a vaším cílovým publikem. Nesnažte se napodobit jméno slavné společnosti, aby nevznikli zmatky a problémy. Taky nepopleťte své publikum přehnanou snahou o originalitu. Někteří si volí běžná jména no záměrně je zkomolí, za účelem originality. Taková strategie má i své negativa. Hlavním je, že vaše publikum musí vědět, co má vyhledat. Průvodce k jménům domén a web-hostingu si pročtěte zde.

  1. Ponoukněte efektivní a hodnotný obsah i dizajn

Lidé vás budou brát vážně a uvědomí si profesionalitu obsahu a kvalitu snímků. Řešení, které poskytuje internet mohou každému pomoct nebo se proti něj obránit. Počet návštěvníků virtuálního obchodu může přesáhnout únosnou kapacitu, kterou by měl kamenní obchod třeba měsíc po otevření. Ovšem trvání návštěvy je často kratší. Míra konverze je poměr návštěvníků a nákupů. Na vašem webu bude tento poměr záležet od estetiky, informací a ergonomiky vaší stránky. Taky nezapomeňte na svou vizuální identitu a ilustrujte ji ve vašem online obchodě. Vaše společnost vynikne a vaši zákazníci vám budou důvěřovat.

  1. Nezapomeňte na logo

Vaše společnost musí mít logo, jelikož to je polovina úspěchu vašeho budoucího virtuálního obchodu. Nejlepší způsob, jak se dostat k logu je najmout si odborného návrháře. Nemáte-li na to čas a peníze můžete využít některé online služby, které vám pomohou vytvořit logo již za pár minut, jako Logaster, Canva nebo Graphicsprings.

  1. Napište a přidejte popisy produktů

Po navržení svého webu získejte snímky produktů od svých dodavatelů a vytvořte jsi stránku produktu. Nedoporučuje se kopírovat popisy společností a distributorů kvůli vašemu SEO. Místo toho se vynajděte a vytvořte jedinečné popisy, které obsahují vaše klíčová slova. Tato náročná a dlouhá práce poskytne zákazníkům skvěly zážitek. Třídění taky poskytne lepší navigaci vaším webem, co zvýší prodeje. Je to proto, že rychlé nalezení produktů zvyšuje pravděpodobnost vracení se zákazníků. Na stránku produktu nezapomeňte přidat popis, cenu, dostupnost, obrázek, variace produktu a jiné detaily. Když zákazník spatří detailní popis, zvyšuje se pravděpodobnost, že si produkt koupí.

  1. Nastavte platební metody

Tohle je klíčové proto, aby se za návštěvníka stal zákazník. Technologie online plateb jsou charakteristické vysokou bezpečností, která chrání před škodlivými útoky hackerů. Ujistěte se, že máte několik způsobů platby a můžete je přijmout několika způsoby. Některé běžné způsoby platby jsou třeba platební karty, Paypal, Webmoney nebo bitcoiny a jiné. Jak zvolit vhodný způsob platby naleznete zde.

  1. Dodání

Způsob dodání je další věc, kterou musíte promyslet. Rozhodnutí musí mít na zřeteli tovar, který prodáváte, ceny konkurentů a celkovou hodnotu objednávky. Zákazníkům taky můžete ponouknout dodání zdarma, nebo vrácení produktu, jelikož jím to usnadní rozhodování. Taky se ujistěte, že vaše podmínky jsou viditelné na vašem webu. Nezapomeňte na vícero dodacího regionů pro vyšší prodej. Taky můžete přidat možnosti dodání v spolupráci s kurýrskými společnostmi.

  1. Připravení! Stůj a testuj!

Zde je poslední úkol – otestuj svou platformu. Jde o ověření, zda všechno funguje tak, jak má. Jakékoliv viditelné chyby je nutné opravit. Ujistěte se, že všechny produkty jsou správně zapsány; zkontrolujte rychlost stahování stránky, platební metody, navigaci a jiné aspekty, které mohou ovlivnit prodej. Pamatujte, že selhání jediného prvku může vše zničit.

  1. Staňte se známí

Je čas vytvořit svůj online obchod, když je vše připravené. Ovšem musíte se zákazníkům uvést a přijmout je navštívit váš obchod. Sociální sítě mohou být nápomocné a mohou vám dokonce pomoct sdílet informace o jednotlivých produktech. Nejoblíbenější platformy jsou Facebook, Pinterest, YouTube nebo Instagram. Ovšem i jiné mohou být vhodné na to, abyste se dostali ku svému cílovému publiku a potencionálním zákazníkům, spíš než se snažit být všude. Použití sociálních sítí taky ulehčí interakci se zákazníky a poskytne vám spatnou vazbu na to, co musíte zlepšit.
Užitečné nástroje pro váš internetový obchod                                
Spravovaní úspěšné webové stránky internetového ochodu si vyžaduje mnoho námahy. Vytvoření a zachování skvělé míry konverze je jedním z klíčových aspektů. Zlepšení vaší stránky lze docílit několika nástroji. Tyto jsme seřadili podle druhu a funkce. Roli jistých nástrojů je v tvorbě a správě obchodu, zatím co jiné pomáhají se správou základních prvků, jako zvyšování návštěvnosti. Budujte nejen značku ale i jiné věcí, které vás propagují.
Pokračování zítra 8.3.
ANNA KUZNETSOVA, specialistka na marketing obsahu ve společnosti Logaster


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Daňhel: Dohledové orgány by měly zamezit neodbornému srovnávání povinného ručení

16.04.2024, Autor: Jaroslav Daňhel

Na začátku března uveřejnil Ekonomický magazín můj příspěvek Ekonomika „povinného ručení“ musí čelit trendu růstu škodního průběhu. Vzápětí v časopisu Pojistný obzor vyšel text „Povinné ručení zůstává pod tlakem vysoké škodní inflace“. Pojistný matematik Petr Jedlička zde konstatoval, že rozevírání nůžek mezi průměrnou škodou a průměrným pojistným pokračuje. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Zemřel demýtizátor racionality

16.04.2024, Autor: red

Než se do toho se svým kolegou Amosem Tverskym pořádně pustili, ekonomie byla přesvědčena, že v podstatě bohatě vystačí s matematickým aparátem, sofistikovanými vzorci a důvěrou v lidskou racionalitu.

Schmarcz: Peklo mimořádných schůzí aneb proč dělat něco užitečného, když místo toho můžeme hrát před voliči trapné divadlo?

14.04.2024, Autor: Martin Schmarcz

Mimořádné schůze se mají konat jen mimořádně. Třeba když vypukne válka, pandemie, stav legislativní nouze, nebo vláda provede něco strašného, na co nestačí interpelace. U nás se z toho stává běžný kolorit. Něco ve stylu speciálního vysílání. Obvykle to ale spíše dopadne jako podřadná telenovela.

Poradna: Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?

12.04.2024, Autor: Z blogosféry

Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

CETA: Ceny potravin i nadále klesají

05.04.2024, Autor: red

V únoru letošního roku (poslední dostupná data) spotřebitelské ceny celkově vzrostly meziměsíčně o 0,3 %. Meziročně ceny v únoru vzrostly o 2,0 %, což bylo o 0,3procentního bodu méně než v lednu. Ceny zboží úhrnem zůstaly na úrovni měsíce ledna, zatímco ceny služeb vzrostly o 0,7 %.

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

CETA: Evropské dotace a regulace: Dvojsečná zbraň českého zemědělství

31.03.2024, Autor: red

Česká zemědělská komunita se ocitá v rozporu mezi regulacemi EU a systémem dotací, které formují současný agrární model. Zatímco Green Deal klade důraz na udržitelnost a ekologické zemědělství, dotace vytváří podmínky pro nadprodukci a environmentální zátěž. Tato situace odhaluje klíčový paradox v srdci evropské zemědělské politiky.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama