e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

08.03.2020, Autor: Z blogosféry

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Poradna:  Devět kroků, jak dostat svůj byznys na web (2.díl)

(dokončení z 7.3.) Když mluvíme o online nakupování a řekneme, že roste, je to jak tlačení dveří, jenž jsou

otevřené. Je jasné, že v digitální době již zákazníci nenakupují přes den v obchodech. Chtějí navštívit vybraný obchod kdykoliv a asi jakýmkoliv způsobem. Každopádně, jak se stát součástí digitálního světa?
Výzkumné nástroje
SEMrush
Víceúčelový nástroj použitelný pro přirozené i placené SEO. Má několik funkcí k rostu internetových obchodů. Jedním z nich je zobrazení klíčových slov, které používají vaši konkurenti. Takové slova často mnoho napoví a bez tohoto nástroje byste je neznali. Řebříček určuje celková organická návštěvnost a hodnota.
Ahrefs
Tento nástroj má vícero funkcí. Umožňuje zobrazení odkazů, které vedou na web a nejoblíbenější stránky. Používá se k analýze SEO a detekci referenčních domén. Taky poskytuje analýzu přepojení webů. Analyzuje též konkurenci a tvoří metodiku propojení odkazů. Jde-li o výběr vhodných klíčových slov podle relevance a náročnosti, Ahrefs je skvělý.
Podnikatelské nástroje
Trello
Jde zřejmě o nejznámější správcovský nástroj. Je zdarma, co je taky klíčové. V správě projektu jsou mapky se seznamem akcí, který lze měnit, se strukturou sloupců podle priorit. Například můžete posouvat sloupce důležitých, urgentních a neurgentních úkolů a mnoho jiného.
Bitrix24
Tohle je volný softvér správy podniku. Obsahuje více než 35 prvků, jako CRM, úkoly, dokumenty, správu projektů a času, automatizaci procesů, fakturaci, spolupráci, správu v nepřítomnosti, e-mailový marketing, virtuální PBX, sdílené kalendáře, firemní adresář, správu systému lidských zdrojů (HRMS) a jiné.
Zoho Projects
Tenhle program obsahuje profesionální nástroje, jako CRM, dokumenty, e-mail a jiné. Výhodou je třeba deska, která zobrazuje progres aktivit a integrovaný časový systém. Je rovněž možné integrovat ho s jinými rozhraními, jako Google Docs nebo Dropbox.
Marketingové nástroje
MailChimp
Je známy jako snadný nástroj e-mailového marketingu. Pomáhá se sledováním nákupů vašich zákazníků, co vám umožní cílit na ně s obdobnými akcemi. Taky obsahuje přímé připojení na služby jako WooCommerce, Magento nebo BigCommerce. Umožňuje tvorbu e-mailových kampaní přímo z vašeho obchodu.
Buffer
Buffer je k distribuci denního obsahu na platformách jako Twitter, Facebook, LikedIn a jiné. Je stručný a uživatelsky přívětivý. Je vhodný chcete-li něco na plánování aktualizací a zlepšení efektivity, týkajíc se správy vašich sítí.
Buzzstream
Jde o CRM pro kontakt s blogery, žurnalisty a na majitelé webů. Pomáhá s organizací vaší sítě, kampani s blogery a influencery nebo s hledáním partnerů. Tvorba seznamů prospektů, hledání e-mailů, sledování kontaktů, záznamy o spolupráci a opakované použití těchto seznamů v budoucích kampaních jsou díky tomuto nástroji možné.
Analytické nástroje
Optimizely
Jako referenční softvér umožňuje vykonání A/B testů. Má WYSIWYG rozhraní, co znamená, že je možné ho využít bez potřeby kódovacích znalostí. Optimezly můžete využít pro experimentální testování vaší potencionální domovské stránky, stránek produktů, formulářů a jiných prvků. Pro každého marketére je to klíčový prvek. Platforma poskytuje zkušební verzi zdarma na 30 dnů.
Google Analytics
Bez ohledu na samotní produkt, který prodáváte, zvýšení míry konverze na internetových obchodech je těžké. Správa obchodu od Googlu poskytuje prodejcům větší spektrum metrik. To znamená, že platforma je nyní než kdykoliv předtím. Uživatelé, kteří využívají Google Analytics mohou sledovat návštěvnost podle svých přání. Identifikace slabin zvýrazní třeba opuštění plného košíku nebo problémy s platbou.
Visual web optimizer
Optimalizace vašeho online obchodu nemá konce. Ti, kteří neustále experimentují s A/B testy a upravují nedostatečně výkonné stránky vám to potvrdí. Selhání při sledování správných parametrů nebo ignorace aspektů, které potřebují změnu mohou uškodit vašemu příjmu. Proti platformy jako Visiual Web Optimizer vyhovují společnostem, které potřebují vylepšit své marketingové kampaně a domovské stránky.
ANNA KUZNETSOVA, specialistka na marketing obsahu ve společnosti Logaster
 
 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
Reklama

Smrčka: U Pekingu se bojuje o Pensylvánii

23.04.2024, Autor: red

Dost možná rozhodne Pensylvánie podzimní prezidentské volby ve Spojených státech. Na oltář volebních hlasů dělníků bude proto slavnostně položena i nová americko – čínská obchodní válka.

Hypotéky by mohly zlevňovat rychleji. Riziko snadného odchodu klientů ale pokles sazeb brzdí

22.04.2024, Autor: Z blogosféry

Banky zlevňují hypoteční úvěry hodně pozvolna. Prudký pokles úrokových sazeb by mohl vyvolat spirálu refinancování i běžících fixací nebo tlak na banky, aby sazby v průběhu fixace snižovaly. Mírný poplatek za předčasné splacení totiž dává klientům více volnosti, banky ale riziko jejich odchodu nutně musí zohlednit v cenotvorbě.

Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Daňhel: Dohledové orgány by měly zamezit neodbornému srovnávání povinného ručení

16.04.2024, Autor: Jaroslav Daňhel

Na začátku března uveřejnil Ekonomický magazín můj příspěvek Ekonomika „povinného ručení“ musí čelit trendu růstu škodního průběhu. Vzápětí v časopisu Pojistný obzor vyšel text „Povinné ručení zůstává pod tlakem vysoké škodní inflace“. Pojistný matematik Petr Jedlička zde konstatoval, že rozevírání nůžek mezi průměrnou škodou a průměrným pojistným pokračuje. 

Zemřel demýtizátor racionality

16.04.2024, Autor: red

Než se do toho se svým kolegou Amosem Tverskym pořádně pustili, ekonomie byla přesvědčena, že v podstatě bohatě vystačí s matematickým aparátem, sofistikovanými vzorci a důvěrou v lidskou racionalitu.

Schmarcz: Peklo mimořádných schůzí aneb proč dělat něco užitečného, když místo toho můžeme hrát před voliči trapné divadlo?

14.04.2024, Autor: Martin Schmarcz

Mimořádné schůze se mají konat jen mimořádně. Třeba když vypukne válka, pandemie, stav legislativní nouze, nebo vláda provede něco strašného, na co nestačí interpelace. U nás se z toho stává běžný kolorit. Něco ve stylu speciálního vysílání. Obvykle to ale spíše dopadne jako podřadná telenovela.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Poradna: Vyplatí se platit nájem, nebo splácet hypotéku?

12.04.2024, Autor: Z blogosféry

Řada rodin se rozhoduje mezi bydlením v nájmu a pořízením vlastního domova na hypotéku. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Z pohledu budování majetku je vždy výhodnější pořízení vlastní nemovitosti na hypotéku.

e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Reklama