Apogeo
Reklama

Libor Hudeček posiluje vedení Mailstepu

02.06.2020, Autor: Petr Vrabec

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Libor Hudeček posiluje vedení Mailstepu

Logistická společnost Mailstep a.s. vstupuje do nové etapy svého vývoje. Novým CEO se od května stává Libor Hudeček, který přináší do vedení firmy bohaté  zkušenosti z internetových obchodů a logistiky. Dosavadní výkonný ředitel a zakladatel firmy Jan Rozlivka opouští svou exekutivní funkci a do budoucna se zaměří na strategické řízení společnosti v rámci jejího představenstva.
Libor Hudeček přichází z vedení Mall Group, kde měl na starosti tzv. poslední míli – rozvoj distribučních cest a retailu skupiny. Spolu se zkušenostmi ředitele  logistiky ve společnosti Zoot tak Hudeček přináší vizi, jak využít rostoucí poptávku nejen českých e-commerce společností po moderních službách. Díky nejnovějším technologiím a IT řešením se chce společnost zaměřit na rozvoj nových inovativních řešení nejen pro klienty z oblasti internetového obchodování ale i stávající partnerské mediální domy.
Rozlivka opouští po více než dvaceti letech exekutivu a nadále se bude věnovat strategickému řízení firmy z pozice předsedy představenstva a jediného akcionáře. Původně poskytovatel služeb pro mediální domy Mailstep a.s. se za dobu svého působení změnil v moderní logistický dům, který nabízí mnohem širší portfolio služeb, včetně fulfillment řešení pro  internetové obchody. Podle zakladatele společnosti Mailstep a.s. Jana Rozlivky je generační výměna ve vedení firmy, kterou před 28 let zakládal, logickým krokem. „Přišel čas předat zodpovědnost za vedení firmy. Chuť propojovat služby a technologie a měnit výzvy v realitu mi zůstala, proto si ponechávám vliv nad strategickým směřováním Mailstepu,“ říká nový strategický ředitel Rozlivka.
Logistická společnost Mailstep a.s. vstoupila na trh v roce 1992 a od té doby společnost odeslala víc než 39 miliónů balíků, 620 miliónů listovních zásilek a zkompletovala přes 2 miliardy tiskovin. Mailstep a.s. se tak stal předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti fulfillmentu, finishingu, logistiky a personalizace zásilek. Před několika lety Mailstep a.s. rozšířil své služby o oblast e-commerce a stal se jedním z nejlépe technologicky vybavených poskytovatelů logistických služeb v České republice. Mezi zákazníky patří přední mediální domy, vydavatelství, tiskárny a mnohé e-shopy se zákazníky  po celé Evropě.
„Vážím si možnosti převzít dynamický tým Mailstepu, který Honza Rozlivka vytvořil a vedl. Mailstep je na logistickém trhu dlouhodobě spojen se špičkovou kvalitou a flexibilitou služeb. Na tyto hodnoty chceme navázat především a dále pokračovat v investicích do moderních prozákaznických technologií. Chceme zůstat mezi nejvýznamnějšími hráči v oblasti finishingu a packagingu pro klienty z řad mediálních domů a podpořit další dynamický růst společnosti v oblasti ecommerce fulfillmentu.“ doplňuje Libor Hudeček. Nový CEO vidí největší přednosti Mailstepu a.s. v rychlosti, prozákaznickém servisu a především špičkových technologiích a neustále se zdokonalujících IT řešeních. „Pro oblast internetového obchodování se moderní technologicky vyspělá a smart logistika stává čím dál důležitější a zde vidím velký potenciál pro rozvoj našich řešení a služeb,“ doplňuje Libor Hudeček.
Libor Hudeček je absolventem Dopravní Fakulty Univerzity Pardubice a Technické Univerzity Drážďany se zaměřením na logistiku a ekonomiku. V logistice, kde působí od roku 2002, vystřídal různé manažerské pozice včetně německé logistické firmy Fiege, módní značky Zoot a internetového domu Mall.cz. Během svého profesionálního života zjistil, že nejdůležitější je mít na palubě správnou posádku, která má společný cíl a učí se ze svých úspěchů i chyb. Jako velký milovník cestování získal především životní nadhled a schopnost najít řešení v těch nejméně očekávaných situacích. Je otcem 3 dětí. Ve svém volném čase se věnuje basketbalu a rodině.


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Káranský vodovodník ovládne okolí Káranské Úpravny. Přijďte si zasportovat a pobavit se! 

17.04.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily pro fanoušky vodárenství, cyklistiky a pěší turistiky sportovně charitativní akci pod názvem Káranský vodovodník. Akce proběhne v sobotu 18. května 2024 v Káraném od 10 do 17 hodin. Její součástí je cyklojízda, výlet pro pěší, prohlídka Úpravny vody Káraný a doprovodný program zaměřený na vodárenskou osvětu.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Ministr Síkela slavnostně uvedl Jana Michala do funkce generálního ředitele agentury CzechInvest

10.04.2024, Autor: red

Ministr průmyslu a obchodu Jozef Síkela dnes v prostorách agentury CzechInvest slavnostně uvedl do funkce nového generálního ředitele Jana Michala. Během tiskového brífinku zmínil nejen klíčovou úlohu agentury v podpoře investic, podnikání a inovací posilujících českou ekonomiku, ale i potřebu zachytit aktuální trendy světové ekonomiky a využít je ve prospěch budoucí konkurenceschopnosti Česka.

Praha umístí na vodárenské objekty fotovoltaické elektrárny  

10.04.2024, Autor: red

Na patnácti vodárenských objektech po celém území hlavního města a v Káraném se letos objeví fotovoltaické elektrárny. Jako první byly panely instalovány v areálu vodojemu Rokle v Modřanech. Pražské vodovody a kanalizace zajistí umístění fotovoltaliky na šesti objektech. Kromě Modřan také na vodojemech a čerpacích stanicích ve Velké Chuchli, Vyhlídkách, Malvazinkách, Vidouli a Úpravně vody Káraný. Celkový objem investic dosáhne 10,5 miliónu korun.

Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Reklama

Tisková zpráva k zahájení osvětové akce ČESKO BĚŽÍ MODŘE

13.03.2024, Autor: red

(Za sklem o. s., Praha, 12.3.2024) Česko Běží Modře představuje nové pojetí osvětové akce u příležitosti Světového dne zvýšení povědomí o autismu v České republice. Akce je pořádána formou zážitkového charitativního běhu, který společnost EVENT media s.r.o. (organizátor akce) koncipovala v modré barvě, symbolizující komunikaci, jednu ze zásadních bariér vzájemného porozumění lidí na spektru autismu s okolím.

PVK nabídnou prohlídku laboratoří s rozborem vody zdarma

04.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace připravily na sobotu 23. března den otevřených dveří ve svých akreditovaných laboratořích. Ty se nacházejí v Dykově ulici 3 na Vinohradech, vstup je přes Zákaznické centrum PVK.

Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama

Na skvěle ošetřené pivo už i do malých měst a „nepivních“ podniků. Hvězdu sládků získalo v Česku přes 800 provozoven

27.02.2024, Autor: Z blogosféry

Již 836 tuzemských hospod a restaurací se pyšní oceněním Hvězda sládků za perfektní péči o čepované pivo. Od roku 2019, kdy Plzeňský Prazdroj cenu uděluje, stoupl počet „hvězdných“ hospod 2,5krát. Mezi stálicemi je téměř 200 restaurací, které drží Hvězdu sládků nepřetržitě od samého počátku.

FTN a Pražské vodovody a kanalizace představili projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod za použití unikátních technologií, a to díky Norským fondům! 

17.02.2024, Autor: red

Fakultní Thomayerova nemocnice (FTN) a Pražské vodovody a kanalizace (PVK) představili společný projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod (OV) s využitím unikátních technologií, které budou poprvé použity ve zdravotnickém zařízení v ČR. Projekt byl finančně podpořen díky Norským fondům prostř. SFŽP (Státní fond životního prostředí ČR) částkou 23 099 715 Kč. 

Sazka reklama
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Reklama