e-news.cz - kurzy
Reklama

Aquamarine SPA si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru

20.07.2020, Autor: Z tiskových zpráv

0 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 50 votes, average: 0,00 out of 5
Aquamarine SPA si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru

Aquamarine SPA, prodejce exkluzivních saun, bazénu a vířivek, si poprvé vyzkoušel komunikaci v metru.

Výsledek sledovaných hodnot byl ve většině z nich dokonce nejlepší v historii společnosti.
Kampaň v metru probíhala na B1 rámečcích u eskalátoru a rámečcích ve vozech od 16. 11. 2019 bez vlivu jiné nedávné nebo souběžné kampaně, která by nebyla standardní součástí marketingové komunikace.
Výsledky kampaně ukazují procentuální navýšení sledovaných hodnot v porovnání ledna
2019 bez vlivu kampaně v metru a ledna 2020 v návaznosti na kampaň v metru.
Tedy v době ještě dlouho před krizí spojenou s Covid-19 a zvýšeným zájmem o domácí
dovolenou a bazén na zahradě.
Výsledky kampaně:

+344%
Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – Organic search celkem
+758%
Navýšení vyhledávání Aquamarine Spa – paid Google
Nejvyšší počet vyhledávání v historii společnosti
+27%
Návštěv webu oproti stejnému období v minulém roce
Počet návštěv byl nejvyšší v historii
+28%
Navštívených stránek na webu
Průměrně 6,5 stránek, což je nejvíce v historii společnosti
+74%
Více poptávek na webu
+68%
Splnění nastavených cílů webu oproti stejnému období v minulém roce

„Venkovní reklamě věříme a využíváme ji dlouhodobě, protože nám vždy v kombinaci s online reklamou generovala skvělé výsledky. Naše produkty cílí spíše na bonitnější cílovou skupinu, a tak jsme si chtěli vyzkoušet, jak efektivně tuto cílovou skupinu dokážeme oslovit i v metru.
Výsledky předčily veškerá naše očekávání, protože se ukázalo, že tuto cílovku dokážeme v metru oslovit velmi efektivně, a navíc cenově dostupně. Mnoho námi sledovaných hodnot, na kterých si měříme úspěšnost kampaní, dosáhlo v návaznosti na reklamu v metru nejlepších výsledků za celé fungování společnosti,“ podělila se o své zkušenosti s první reklamou v metru Business Development Manager společnosti Aquamarine Spa Anna Marková.
Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom k domu dodává: „Šedesát pět procent všech cestujících v metru spadá dle socioekonomické analýzy do vysoko příjmových tříd AB. To je o čtyřicet procent více, než je průměr v celé populaci ČR. Ač se to na první pohled nemusí zdát, metro je tak silně afinitní k oslovení této nejbonitnější a pro většinu značek nejzásadnější cílové skupiny. Což se potvrdilo i na výsledcích kampaně Aquamarine SPA.“
Advertorial
Foto: archiv Aquamarine SPA
 
 
 
 
 


Sdílet
Hodnotit
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Doporučujeme

Křest knihy Untypical na akci ČESKO BĚŽÍ MODŘE

27.03.2024, Autor: red

RÁDI BYCHOM VÁS POZVALI NA KŘEST KNIHY ATYPICKÝ, KTEROU VYDÁVÁME KE SVĚTOVÉMU DNI ZVÝŠENÍ POVĚDOMÍ O AUTISMU 2. DUBNA A KE KAMPANI ČESKO SVÍTÍ MODŘE A ČESKO BĚŽÍ MODŘE. KNIHU NAPSAL PETE WHARMBY, PEDAGOG A SPISOVATEL NA SPEKTRU AUTISMU, OTEC MALÉ DCERY. AUTISMUS MU BYL DIAGNOSTIKOVÁN VE 34 LETECH. 

PVK zvou na prohlídku čistírny odpadních vod Kbely

19.03.2024, Autor: red

Pražské vodovody a kanalizace nabídnou v sobotu 13. dubna komentovanou prohlídku čistírny odpadních vod Kbely. „Vstup je zdarma, ale nutná je REGISTRACE na webových stránkách www.pvk.cz,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama

FTN a Pražské vodovody a kanalizace představili projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod za použití unikátních technologií, a to díky Norským fondům! 

17.02.2024, Autor: red

Fakultní Thomayerova nemocnice (FTN) a Pražské vodovody a kanalizace (PVK) představili společný projekt nové čistírny nemocničních odpadních vod (OV) s využitím unikátních technologií, které budou poprvé použity ve zdravotnickém zařízení v ČR. Projekt byl finančně podpořen díky Norským fondům prostř. SFŽP (Státní fond životního prostředí ČR) částkou 23 099 715 Kč. 

e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
Sazka reklama
e-news.cz - kurzy
Reklama
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama
e-news.cz - kurzy
Apogeo
e-news.cz - kurzy
e-news.cz - kurzy
Sazka reklama
Reklama