Společnost Xerox jmenovala nového generálního ředitele pro Českou republiku a Slovensko. Stal se jím Peter Halmo, který dříve působil na pozici ředitele slovenské pobočky a přímého prodeje v České republice a na Slovensku. Na novou pozici přináší nejen bohaté manažerské zkušenosti, ale také zkušenosti z oblasti obchodu a komunikace s klienty.

Peter Halmo přebírá řízení společnosti Xerox v České republice a na Slovensku, na pozici nahrazuje Veroniku Brázdilovou, která ze společnosti k 31. květnu letošního roku odešla. Peter Halmo si zakládá na profesionálním zákaznickém přístupu zahrnujícím kompletní servis a služby. Jeho cílem je navázat na skvělý výkon poboček v posledních pěti letech, a ještě více upevnit pozici lídra na trhu v oblasti tiskových služeb. A to jak v České republice, tak i na Slovensku.

„Je mi velkou ctí, že mohu stát v čele tak skvělého týmu profesionálů, jaký v Česku a na Slovensku máme. Stejně jako se podílet na rozvoji a růstu takové značky jakou je Xerox. Současná situace před nás postavila zcela nové výzvy a já i můj tým jsme připraveni se jim postavit čelem. Pandemie nám ukázala, jak důležitá je digitalizace a správa dokumentů. Osvěta a pomoc firmám se tímto směrem rozvíjet je jednou z mých priorit,“ uvedl Peter Halmo, nový generální ředitel společnosti Xerox pro Českou republiku a Slovensko.

Peter Halmo pracuje na vedoucích pozicích v Xeroxu už několik let. Od září 2017 působil jako obchodní ředitel pro Slovenskou republiku, kde se zaměřil na růst prodeje a posílení pozice společnosti Xerox na Slovenském trhu. Důraz kladl na rozšíření nepřímé prodejní sítě a prezentaci komplexních tiskových služeb, které zvyšují efektivitu práce zákazníků. Od února 2019 pak působil na pozici ředitele slovenské pobočky a přímého prodeje pro Českou a Slovenskou republiku, kde měl za cíl zvýšit podíl na trhu ve všech obchodních liniích.

Do Xeroxu přinesl bohaté manažerské zkušenosti z oblasti obchodu, které získal na předcházejících vedoucích pracovních pozicích. Působil například v IBM ve Velké Británii, kde se zaměřoval na úzkou spolupráci s klienty a na jejich spokojenost. Ve firmě Lexmark ukázal svoje silné stránky ve vedení lidí i v kritických situacích vyžadujících strategické rozhodnutí.

Foto + Zdroj: SLASH Public Relations